FIAT-ın 125 illik yubileyinə həsr olunmuş “Gələcəyə gülümsəyərək” tədbiri Turində yerləşən Lingotto binasında yekunlaşıb.
“FIAT-ın ‘Gələcəyə Gülümsəyərək’ adlı 125 illik yubiley mərasimi Turindəki Lingotto binasında başa çatıb. Bu tədbir, nadir hallarda avtomobil istehsalçılarının nail olduğu bir mərhələnin qeyd edilməsi ilə yanaşı, brendin uzun tarixinin yeni fəsli idi — bu, uğur, cəmiyyət üçün önəmlilik və liderliklə dolu tarix, hansı ki, hər zaman müştəriyə yönəlib.
Tədbirdə beynəlxalq media nümayəndələri, dövlət qurumlarının təmsilçiləri — o cümlədən Italiyanın “Enterpriz və Made in Italy” naziri Sen. Adolfo Urso, Senatın vitse-prezidenti Sen. Licia Ronzulli, Deputat Palatasının İstehsal, Ticarət və Turizm Komissiyasının sədri On. Alberto Luigi Gusmeroli, Piyemonte regionunun sədri Alberto Cirio və Turin meri Stefano Lo Russo — iştirak edib. Stellantis-in yüksək rəhbərliyi də orada olub: Başçı John Elkann, icraçı direktor Carlos Tavares və FIAT komandası rəhbəri Olivier Francois.
John Elkann, Stellantis-in sədri deyib:
“FIAT 1899-cu ildə ‘irəliyə olan ehtiras’ ilə yaranıb. O, sənətkarlıq dövründən sənaye mərhələsinə keçməyi bacaran azsaylı brendlərdən biridir. Bu brend milyonlar üçün hər yerə sərbəst getmək azadlığı demək idi — həm də saf üslubla. 125 ildir biz dayanmadan işləyirik, həllər axtarırıq, gələcəyimizə inanırıq və qurduqlarımızı qürurla müdafiə edirik. Bu günə — Turin startapdan Stellantis kimi dünya şöhrətli avtomobil istehsalçısına çevrilməsinə imkan yaratmış hər kəsə təşəkkürümüzü bildiririk.”
Carlos Tavares, Stellantis-in icraçı direktoru vurğulayıb:
“FIAT-ın doğma yeri Turində bu 125 illik yubileyi qeyd etməkdən məmnunam. FIAT, Stellantis ailəsində ən ikon brendlərdən biridir və dünya boyu müştərilərimizə həqiqi italyan ləzzəti gətirir. Artıq üçüncü il ardıcıl olaraq, həcminə görə Stellantis-də bir nömrəli brenddir. Dörd daxili bazarda liderliyini qoruyur — İtaliya, Braziliya, Türkiyə və Əlcəzair. O, vətəndaşlara təmiz, təhlükəsiz və əlverişli mobillik təqdim etmək missiyasının önündə gedir. Yüz illərdir ki, FIAT-a sevə-sevə xidmət edən və yeni 125 illər üçün çalışan bütün kollektivə təşəkkür edirəm. FIAT komandası eyni ehtiras və eyni arzu ilə müştəriləri hər zaman gülümsətmək istəyir.”
Olivier Francois, FIAT CEO-su və Stellantis qlobal marketinq direktorudur, deyib:
“Son 125 ildə FIAT daim zamanın tələbinə uyğun, müştərilərimizin həyatına real dəyər verən sosial əhəmiyyətli bir brend olub. Bu gün müştərilər ikon və uyğun qiymətli şəhər avtomobilləri, qənaətli kompaklar, ailə nəqliyyatı və hər gün əyləncə üçün Abarth modelləri istəyirlər — bütün bunları FIAT təklif edir. Hazırda biz İtaliyada dizayn və inkişaf, qlobal platforma və regional relevans üzərində qurulmuş yeni strateji modelə əsaslanan dünya səhnəsinə dönüş edirik — bu modelin ilk üzvü Grande Panda-dır. Gələn on ildə hər müştəri üçün doğru təkliflərimiz olacaq, çünki bizim üçün hər şey müştərinin ətrafında qurulub.”
Tarixçə:
11 iyul 1899-cu ildə Turindəki Palazzo Bricherasio-da “Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili - Torino” (FIAT) şirkətinin yaradılması üçün rəsmi sənədlər imzalanıb. Bu gün milyonlarla avtomobil istehsal edən şirkətdə bir iplə keçmişi, bu günü və gələcəyi birləşdirən, global səviyyəyə çıxan avtomobil anlayışı var: sadələşdirilən gündəlik həyat və dünya küçələrinə xoşbəxtlik gətirən vasitələr.
Yubiley tədbirinin xüsusi qonağı — 500e Giorgio Armani modelidir. Bu sərhədsiz limitli versiya dünya miqyasında təqdim olunacaq və italiyan estetikası ilə ekoloji davamlılıq arasındakı ideal uyğunluqdur. Eyni zamanda tədbirdə yeni global seriyanın ilk modeli olan Fiat Grande Panda təqdim edildi. Yanvar ayında konsept formatında göstərilən SUV və fastback modellərinin real görüntüləri ilk dəfə bu mərasimdə təqdim olundu — onlar inkişaf mərhələsindədir və yaxın illərdə bazara çıxması planlaşdırılır.
Turindəki mərasim qədim və müasir modellərin heyrətamiz paradi ilə başa çatdı — ikonlardan, şəhər avtomobillərindən, kompaklardan, ailə maşınlarından və yüngül kommersiya vasitələrindən ibarət qrup Lingotto treyininə düzülərək texnoloji və tarixi mirası nümayiş etdirdi. FIAT, əsrlər boyunca dünya səviyyəsində istehsal aparmağa meyilli olsa da, rəhmətini və ruhunu kuruluş yeri olan Piyemonte paytaxtından kəsərək getməyib. Və indi Grande Panda və Stellantis-in birləşməsi sayəsində FIAT-ın yeni dövrü – daxil etmə, yaradıcı düşüncə, italyan tərzi və qlobal ruh ilə dolu yeni dövr başlayır.
500e Giorgio Armani
FIAT-ın yubileyi münasibətilə, Maestro Giorgio Armani-nin ad günü yaxınlaşan zaman təşkil olunan bu əlamətdar partnyorluq elan edildi. 2020-ci ildə bir dəfə birlikdə hazırlanan 500e əsrarəngiz avtomobilinin ardınca, indi iki ikon italya brendi — moda və avtomobil sənətkarlığının qlobal şəxsiyyətləri birləşərək “Made in Italy”nin zirvəsini yenidən təkrarlayır: 500e Giorgio Armani. Bu, sürmək üçün deyil, daşımaq üçün yaradılan avtomobildir — Armani və Fiat Centro Stile-ın birlikdə yaratdığı “ani klassik”dir. Qrafik dizayn, material diqqəti, rənglər və stildirillik səviyyədə hazırlanan bu modellə FIAT və Armani, “La Pista 500” treyində nümayiş etdirildi.
Bu səviyyədə sənətkarlıq, təmir və detalları nadirən rast gəlinir, amma bu Fiata xasdır — Made in Italy-nin simvoludur. Mirafiori zavodunda istehsal olunan 500e Giorgio Armani, hatchback karoserdə mövcud olacaq — Armani zərifliyi və 500e şəxsi cəsarəti ilə.
Bu model üçün iki eksklüziv rəng yaradılıb: Dark Green Micinalised — Armani tərzini əks etdirən müasir rəng, və Ceramic Greige — boz və beji birləşdirən Armani tərəfindən yaradılmış sofistike ton.
Eksteryerdə minimalist və monoxrom toxunuş var. Özəlliklərdən biri — GA loqolu makro ölçülü təkərlərdir, aerodinamikaya uyğun 3D səthlər ilə: cüt tonlu yandırılmış anodizasiya effekti və incə yan xətlərlə zəriflik əlavə edilir.
Interyer isə zanbaq tikiş, üçölçülü naxışlarla ölçülmüş mərkəzi oturacaq daxilində klassik terzilik texnikasına istinad edir. Bahalı materiallar və texnoloji proseslərdən istifadə var — məsələn, taxta pano üzərində lazer kəsim və ya incə tikmələr. Maestro Armani loqosu təkərlərdə, oturacaqlarda, sükan panelində, qapı içlərində və arxa pəncərədə görünür.
Texnologiya baxımından avtomobil Full‑LED işıqlara, şüşə dam panelinə, premium JBL səs sisteminə, 7” TFT displeyinə, 10.25” sensorlu naviqasiya ekranına, DAB radiosuna və simsiz CarPlay/Android Auto dəstəyinə malikdir.
Texniki spec: 87 kW (118 at gücü) gücündə elektrik mühərriki, 320 km WLTP kombinə edilmiş gediş məsafəsi, ən son ADAS sistemləri və Level 2 sürücülük asisstemi.
Model növbəti ildən etibarən Avropa, Şimali Amerika, Yaxın Şərq və Afrika, Yaponiya və Avstraliyada satışa çıxarılacaq.
Armani Qrupu:
1975-ci ildə Giorgio Armani tərəfindən yaradılmış, 80 ölkədə fəaliyyət göstərən, təqribən 9 257 işçisi və 9 istehsal müəssisəsi olan lüks moda brendidir. Brend geyimdən mebelə, restoran və otel biznesinə qədər geniş fəaliyyət sahəsinə malikdir və qlobal bir ispatdır.
Grande Panda: FIAT-ın yeni qlobal modeli
Grande Panda FIAT-ın qlobal əsas bazara dönüşünü simvollaşdırır. Bu model üç əsas sütun üzərində inkişaf etdirilib: İtalyan dizaynı, qlobal platforma və yerli uyğunluq. Dayanıqlılıq, inklüzivlik, sadəlik və gözəllik layihəyə həyat verən dəyərlərdir. Dizayn isə 80-ci illərin ikonik Panda modelindən ilham alıb — avtomobil sənayesinin “mavi cinsləri”, hər vəziyyətə və hər müştəriyə uyğun universal seçim. Buna görə də, bu avtomobil sosial baxımdan hər kəsə uyğun, ümumi avtomobildir.
Grande Panda birinci Panda-nın birbaşa klonudur və yeni B seqmentində həm münasib qiymətli, həm də ailə üçün rahat avtomobil kimi təqdim olunur. Tam elektrikli versiyanın qiyməti 25,000 avrodan başlayacaq.
İtaliyada, Turin şəhərində FIAT Centro Stile tərəfindən dizayn olunan Grande Panda sadə bir ideyaya əsaslanır: dünyanın hər yerində quraşdırıla bilən unikal çoxenerjili platforma, tamamilə İtalyan dizaynı və müştərilərin ehtiyaclarına uyğun ən yaxşı güc qurğusunu seçmək imkanı. Yəni bu yeni model FIAT-ın yerli istehsaldan qlobal çeşidə keçidini göstərir.
Ağıllı həlləri və istifadəsinin rahatlığı sayəsində Grande Panda tarixdə ilk dəfə B seqmentinə aid olan Panda olacaq və FIAT-ın dünya üzrə müştərilərinə sürücülük təcrübəsini asanlaşdıracaq.
Spiral şarj kabeli ən innovativ həllərdən biridir, şarj prosesini daha asan və səliqəli edir. Grande Panda bazarda inteqrasiya olunmuş şarj kabelinə malik ilk avtomobildir, bu kabel 7 kVt-a qədər dəyişən cərəyanla işləyir. Spiral kabel mühərrikin altında xüsusi yuvasında saxlanılır ki, bu da baqajda yerə qənaət edir və gündəlik istifadəni asanlaşdırır — kabelin idarə edilməsi rahatdır və ənənəvi kabellərin çirklənməsinin qarşısını alır. İstifadəsi sadədir: qapaq açılır, kabel çıxarılır və şarj stansiyasına qoşulur. Şarj tamamlandıqdan sonra spiral formasına görə kabel asanlıqla öz yuvasına yerləşdirilir.
Öncəki modeli kimi, 1980-ci illərin ikonik Panda-sı kimi, Grande Panda da özünəməxsus xarakterə və gözlənilməz xüsusiyyətlərə sahibdir, həmçinin sahənin ağıllı və innovativ istifadəsini nümayiş etdirir. Yeni avtomobil B-seqmentində öz kiçik ölçüləri ilə (uzunluq 3.99 metr — seqment ortalamasından kiçikdir — hündürlük 1.57 metr, eni 1.76 metr) və yaxşı təşkil edilmiş tutumu ilə seçilir: məsələn, baqaj həcmi 361 litrdir, ön sərnişinin qarşısındakı saxlama bölmələrinin ümumi həcmi isə 13 litrdir.
Əsasən, Grande Panda ailələr və müasir şəhər mobilliyi üçün ideal yoldaşdır, rahatlıqla 5 nəfəri daşıya bilir. Bundan əlavə, avtomobilin İtalyan ruhu ikonik və ironik dizaynla vurğulanır — gözəlliyin simvoludur. Xarici görünüşdə strukturlaşdırılmış xətlər və yumşaq, amma cəsarətli səthlər birləşərək möhkəm təkər qalqalarını önə çıxarır. Gümüşü ön və arxa skid plitələri, parlaq qara sütun örtükləri, gizli şüşələr və FIAT loqolu 17 düymlük alüminium təkərlər və diqqətçəkən X dizaynı ilə hər şey daha fərqli və cəlbedici görünür.
Klassik Panda-ya hörmət olaraq, Grande Panda qapılarda ətraf mühiti əks etdirən və yan tərəfin alt hissəsini vurğulayan 3D yazılı, aşağı relyefli lövhələrlə təchiz olunub. “No Grey” təşəbbüsünə uyğun olaraq, avtomobil yeddi rəng seçimi ilə gəlir — qırmızı, ağ, qara, yaşıl, qəhvəyi, mavi və sarı. İçəridə isə Lingotto binasının trasına xüsusi ehtiram var, bu tras interyerin bəzi elementlərinə ilham verib. Məsələn, 10 düymlük panel və 10.25 düymlük rəqəmsal radio daxil olmaqla polikarbonat çərçivə Lingotto trasının formasını xatırladır və unikal, yadda qalan bir görünüş yaradır.
Məkandan ağıllı istifadə xüsusilə diqqət çəkir: məsələn, paneldə 13 litr saxlama yeri var, bunun 3 litri tək bir bölmədədir ki, əşyaların yerləşdirilməsi üçün çoxlu seçim imkanı yaradır — bu sadə və dahi FIAT həlli 1980-ci illərin Panda-sının klassik “cepli” panelini yada salır.
Yeni FIAT ailəsinin ilk modeli həm elektrikli, həm də hibrid versiyalarda təqdim olunacaq. 44 kVt/saat batareya və 83 kVt gücündə elektromotorla təchiz edilmiş elektrikli Grande Panda WLTP kombinə edilmiş tsikldə 320 km-dən çox məsafə qət edə bilir, bu da onu şəhər istifadəsi və həftəsonu səyahətləri üçün ideal avtomobil edir.
Homologasiya prosesində olan ilkin göstəricilərdir.
Casa FIAT: FIAT dünyasına tam dalış
125 illik yubiley Casa FIAT muzey sərgisinin açılması üçün ideal fürsətdir. Bu layihə FIAT ilə əməkdaşlıqda Pinacoteca Agnelli tərəfindən yaradılıb. Sərgi brendin tarixini və Turin şəhərində yerləşən, 1920-ci illərdə Giacomo Matté Trucco tərəfindən dizayn edilən və 1990-cı illərdə Renzo Piano tərəfindən bərpa olunan, brendin sənaye istehsalının rəmzi olan Lingotto binası ilə əlaqəsini izləyir.
İnteraktiv ekranlardan istifadə sayəsində sərgi bir neçə mövzuya bölünür — Avtomobil dizaynı, Memarlıq, Cəmiyyət və Uşaqlar — ziyarətçilərə FIAT dünyasına tam daxil olmaq imkanı verir. Muzeydə FIAT-ın tarixi erkən dövrlərdən son yeniliklərə qədər danışılır. Casa FIAT simvolik olaraq taxta 500 Master modelinin ətrafında qurulub və muzey turu 1899-cu ildə şirkətin qurulduğu vaxtdan başlayır, bu zaman qurucular Società Anonima Fabbrica Italiana – Torino-nun təsis sənədlərini imzalayaraq FIAT adının yaranmasına səbəb olublar.
Tarix onilliklər üzrə davam edir və markanın ən məşhur avtomobilləri, o cümlədən 1957-ci ildə təqdim olunan iki nəfərlik kompakt Fiat Nuova 500 və 1980-ci ildə dizayner Giorgetto Giugiaro tərəfindən yaradılan çevik və innovativ FIAT Panda modelini təqdim edir. Bu sərgidə FIAT keçmişə və köklərə verdiyi önəmi vurğulayır, eyni zamanda gələcəyə baxışını itirmir — bu da yeni Grande Panda ilə sübut olunur. FIAT-ın hekayəsi Casa FIAT ilə bitmir.
FIAT “Turin 2024 Biznes Mədəniyyətinin Paytaxtı”nın tərəfdaşıdır
1899-cu ildən bəri FIAT-ın tarixi Piedmontun paytaxtı ilə bağlıdır və qurumun 125 illik yubileyində FIAT “Turin 2024 Biznes Mədəniyyətinin Paytaxtı” layihəsinin tərəfdaşıdır. İtaliya Ümumi Sənaye Konfederasiyası tərəfindən verilən bu nüfuzlu mükafat Turin sənaye tarixinə hörmət olmaqla yanaşı, şəhərin bizneslərinin gələcəyə baxmaq və ekoloji, rəqəmsal keçid, süni intellekt kimi çağırışlarla üzləşmək bacarığını da tanıyır. FIAT bu layihənin fəxrli tərəfdaşıdır və tədbirin proqramında xüsusi təşəbbüslərlə aktiv iştirak edəcək. Bunlar arasında sentyabrın 29-dək açıq olan və ictimaiyyət üçün pulsuz təqdim olunan Turin Milli İtaliya Risorgimento Muzeyində keçirilən “Turin gələcəyə. Biznes mədəniyyəti, innovasiya mədəniyyəti” sərgisi də var. Sərgi İtaliya Risorgimento Milli Muzeyinin monumental koridorunda yerləşdirilmiş yeddi multimedia və vizual bölmədən ibarətdir və Turin sənayeləşməsinin tarixini əhatə edir. Həyəcanlı hekayə Turin sahibkarlığının gələcək perspektivlərinə həsr olunmuş immersiv bölmə ilə tamamlanır.

Grande Panda

Grande Panda bamboo-style dashboard

Casa Fiat

500e Giorgio Armani - Dark Green

500e Giorgio Armani - Ceramic Greige

Casa Fiat

Design that pays homage to Lingotto

Grande Panda